Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Είναι τιμή μου να με στοχοποιούν οι ακροδεξιοί, νεοναζί και καθ' έξιν και επάγγελμα συκοφάντες



Είναι τιμή μου να με στοχοποιούν με την υπογραφή τους ακροδεξιοί, νεοναζί και καθ' έξιν και επάγγελμα συκοφάντες.

Αποτελούν απλά τον τελευταίο -και τον πιο θλιβερό- κρίκο της ενορχηστρωμένης στοχοποίησής μου που ξεκίνησε εδώ και τρία χρόνια.
 
Ό,τι και να κάνουν, εγώ είμαι εδώ.

Θα στέκομαι πάντα απέναντι στη δημαγωγία, την πατριδοκαπηλεία, το λαϊκισμό και τη βία, που διαιρούν τον Ελληνικό λαό.

Και δεν θα πάψω ποτέ να αγωνίζομαι για τις αρχές και τις αξίες μου, για τη Δημοκρατία και την κοινωνική δικαιοσύνη, με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον.

Για τις μεγάλες αλλαγές και τις μεταρρυθμίσεις που έχει ανάγκη ο τόπος.

Για ένα πολιτικό σύστημα που θα δίνει καθημερινά μάχη με τις πελατειακές αντιλήψεις, θα μάχεται απέναντι στα οργανωμένα μικρά και μεγάλα συμφέροντα, θα συγκρούεται με τα πάσης φύσεως κατεστημένα.

Για μία Ελλάδα απαλλαγμένη από μικροκομματικές πολιτικές συμπεριφορές και σκοπιμότητες, που όχι μόνο αδικούν την εικόνα μας, τις προοπτικές μας και την αναπτυξιακή μας πορεία, αλλά καθηλώνουν την Ελλάδα σε εξάρτηση από τρίτους.



Αθήνα, 9 Ιανουαρίου 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που περιέχουν υβριστικές λέξεις και εκφράσεις θα αποσύρονται. Παρακαλούμε να αφήνεται τις θέσεις και τις απόψεις σας, αλλά χωρίς χαρακτηρισμούς και υβρεις.