Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Μπόλαρης: Στην προς τα δεξιά διολίσθηση δεν προτίθεμαι να ακολουθήσω.

Στη σελίδα του στο facebook ανάρτησε ο Μάρκος Μπόλαρης μέρος της συνέντευξης του στον Γρηγ. Θωματίκο,  στο TVS

"Σύμφωνα με τον Κανονισμό της Βουλής είμαι ανεξάρτητος βουλευτής, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι βουλευτής που προέρχεται από παρθενογένεση.

Πρώτα - πρώτα έχω την απόλυτη εξάρτηση, εννοώ ό,τι δεν είμαι ανεξάρτητος, γιατί αναφέρομαι στους συμπολίτες μου και οι συμπολίτες στους οποίους αναφέρομαι πολιτικά είναι οι Δημοκρατικοί πολίτες, είναι η Δημοκρατική Παράταξη.
Εγώ όταν εντάχθηκα μικρός στο ΠΑΣΟΚ πήγα, γιατί ο Ανδρέας Παπανδρέου ο οποίος ίδρυσε αυτό το χώρο, διακήρυξε πως είμαστε η παράταξη των μη προνομιούχων Ελλήνων.


Η παράταξη των μικρομεσαίων Ελλήνων, των αγροτών, των εργαζομένων, των Βιοτεχνών, των επιστημόνων, των καλλιτεχνών, των συνταξιούχων. Γι’ αυτό εντάχθηκα στο ΠΑΣΟΚ, σε αυτόν το χώρο πολιτικά είμαι.
Είναι ένας χώρος που μπορούμε να τον προσδιορίσουμε ως Κεντροαριστερά, μπορούμε να τον πούμε Σοσιαλιστικό, μπορούμε να τον πούμε Σοσιαλδημοκρατικό. Σε αυτόν τον χώρο είμαι. Αυτό τον κόσμο εκπροσωπώ στη Βουλή. Αυτούς που σηκώνουν το βάρος της κρίσης. Εάν λοιπόν υπάρχει μια διαφορετική αντίληψη στην ηγεσία για το τι συμφέροντα εκφράζουμε σήμερα σαν κόμμα, αυτή η διαφορά στην αντίληψη, υποχρεωτικά αναδεικνύεται.
Εάν εκφράζουμε άλλα συμφέροντα, αυτό σημαίνει πολιτική μετατόπιση.
Στην προς τα δεξιά διολίσθηση δεν προτίθεμαι να ακολουθήσω".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που περιέχουν υβριστικές λέξεις και εκφράσεις θα αποσύρονται. Παρακαλούμε να αφήνεται τις θέσεις και τις απόψεις σας, αλλά χωρίς χαρακτηρισμούς και υβρεις.