Σάββατο 11 Μαΐου 2013

To φιλότιμο του Λοβέρδου...


Ο Α. Λοβέρδος  σε συνέντευξή του στα "Παραπολιτικά" δηλώνει αισιόδοξος για την πορεία του νέου κόμματος του οποίου ηγείται, το οποίο τοποθετεί «μεσοτοιχία με τη Ν.Δ. και τον ΣΥΡΙΖΑ» και αποκαλύπτει ότι έχει μετανιώσει που δεν έφυγε από την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ νωρίτερα.(!)


«To φιλότιμό μου δεν μου επιτρέπει να καταγγείλω το ΠΑΣΟΚ. Εγώ είμαι στην επόμενη ημέρα, είμαι στη “Συμφωνία για τη Νέα Ελλάδα ” και η πρόκληση είναι να δημιουργήσω κάτι καινούργιο» ήταν η απάντηση του Ανδρέα Λοβέρδου σε ερώτηση για τη σύγκρουση Βενιζέλου -Παπανδρέου με αφορμή τα οικονομικά του Κινήματος.


«Το βράδυ του δημοψηφίσματος έπρεπε να έχω φύγει και από την κυβέρνηση και από το ΠΑΣΟΚ. Δεν το έκανα γιατί η χώρα πήγαινε σε αλλαγή πρωθυπουργού και θεώρησα σωστό να μείνω για να βοηθήσω».

Εντάξει Ανδρέα, το ΠΑΣΟΚ και η Ελλάδα σε ευχαριστούν που βοήθησες τόσο με το τεράστιο έργο που πρόσφερες στα υπουργεία που υπηρέτησες, όσο και για την στήριξη σου στο πρόγραμμα της κυβέρνησης της οποίας ήσουν μέλος, όσο και την διευκόλυνση που προσέφερες στον νυν πρόεδρο να ανέλθει στην εξουσία...
Αλλά, Ανδρέα, τη λέξη φιλότιμο, άσε να τη χρησιμοποιεί όποιος το διαθέτει... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που περιέχουν υβριστικές λέξεις και εκφράσεις θα αποσύρονται. Παρακαλούμε να αφήνεται τις θέσεις και τις απόψεις σας, αλλά χωρίς χαρακτηρισμούς και υβρεις.