Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

ΝΑ ντρέπομαι εγώ; Δεν θα ‘στε με τα καλά σας…



Νικήτα Οικονόμου


ΤΟΝ άκουσα τον άνθρωπο… Άκουσα τον Πολιτικό… 
Ναι, παρακολούθησα όλη την ομιλία του Γιώργου Παπανδρέου προς τους Έλληνες απόφοιτους του Χάρβαρντ… Ούτε λέξη του δεν μου ξέφυγε. 
ΑΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ;;; Δεν θα ‘στε καλά… Αυτός τουλάχιστον μιλά, δίνει λόγο, δεν κρύβεται σε σουβλακερί…. 
Να ντρέπονται αυτοί που έδειξε. Οι χονδρέμποροι της αγωνίας του κόσμου, όσοι αισχροκερδούν εμετικά από τα αδιέξοδα της κρίσης… 
ΝΑ ντρέπονται όσοι χειροκροτούν και μαγεύονται από όλους αυτούς… 

Να ντρέπομαι εγώ που άκουσα τον Παπανδρέου να μου εξηγεί πώς φτάσαμε στην κρίση, να μου μιλά για Δημοκρατία και αξίες, για την ευρωπαϊκή συντήρηση που αποφάσισε να μας αντιμετωπίσει σαν τα παρακατιανά της οικογένειας;
Να ντρέπονται οι πολιτικοί απατεώνες που όταν ο Μπαμπινιώτης βγάλει το λήμμα «Μνημόνιο» από το Λεξικό του θα μείνουν ξεκάρφωτοι, ξεβράκωτοι και χωρίς λόγο ύπαρξης. 

Να ντρέπονται αυτοί που μας (σας) κορόιδευαν για ΜΑΓΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ, και οι κωλοτούμπες τους σήμερα προκαλούν αναγούλες… 
Να ντρέπονται αυτοί που λένε ΖΗΤΩ σε αυτούς τους σαλταδόρους, ελπίζοντας στο μπαξίσι που τους τάσσουν.

Να ντρέπομαι εγώ που άκουσα έναν Πολιτικό να μου απευθύνει το λόγο με ήθος; 
Και να μην ντρέπονται αυτοί που κάνουν εικονίσματα όλους τους κάγκουρες και το ΑΛΗΤΑΡΙΟ που δηλητηριάζει τον πολιτικό βίο της χώρας και κατοικοεδρεύει στη Βουλή;
Να ντρέπομαι εγώ που ένας πολιτικός, που παρά τις ύβρεις που δέχεται, καλεί το Ελληναριό σε Ενότητα και να αφήσουμε πίσω μας, έστω και τώρα, τη Διχόνοια; 
Και να μην ντρέπονται αυτοί που θέλουν για Πρωθυπουργό έναν Καμμένο (με υπουργό τον Καπερνάρο!) και οι δεξιοτέχνες των ακροτήτων (αφού δεν τους αρέσει η «θεωρία των δύο άκρων»), που πάντα εφαψίες ήταν και πάντα τσιλιμπούρδιζαν με το «σύστημα»…
Εγώ να ντρέπομαι και να μην ντρέπονται όλοι αυτοί, από τη ΝΔ του Σαμαρά και το ΠΑΣΟΚ του Βενιζέλου, μέχρι τους χαϊδεμένους της «ριζοσπαστικής αριστεράς», που όταν τους είπε «εγώ φεύγω, πάρτε πάνω σας όλοι μαζί την κρίση», αυτοί επέλεξαν την …εθνική πολιτική του μπαρμπουτιού μέχρι να τους βγει η ζαριά της εξουσίας… 

Δεν ξέρω τις γράφουν οι εφημερίδες και τι λένε τα κανάλια… 
Άλλωστε, τους το ‘πε και χθες: Σας έβαλα χέρι και δεν μου το συγχωράτε… 
Και τους θύμισε το ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ, τότε που οι κλόουν της πολιτικής και των ΜΜΕ έβγαιναν και υπερασπίζονταν (ποιους;;;) ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ!!! Μόνο και μόνο για να ξεκουμπιστεί το κακό σπυρί από τον πισινό τους… 
Ναι, κρίμα που δεν το ‘κανε… Λιποψύχησε ο Παπανδρέου κι αυτό να το κουβαλά σαν βάρος… 

Πόσο πολύ θα ήθελα να είμαι από μια μεριά, με όλους εσάς που καταριέστε νυχθημερόν τον «προσκυνημένο», όταν αυτοί οι «αντιμνημονιακοί» (σκέτο, δεν είναι τίποτα άλλο…) θα ξεβρακώνονται και θα γελάμε πικρά με τα φούμαρα που μας (σας) πούλησαν…. 
ΝΑ ντρέπομαι εγώ; Δεν θα ‘στε με τα καλά σας…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που περιέχουν υβριστικές λέξεις και εκφράσεις θα αποσύρονται. Παρακαλούμε να αφήνεται τις θέσεις και τις απόψεις σας, αλλά χωρίς χαρακτηρισμούς και υβρεις.