Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Καρχιμάκης: Είμαι αθώος, δεν μπορώ να καταβάλω το ένα εκατ. ευρώ


O πρώην υπουργός και γραμματέας του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, υπερασπίζεται την αθωότητά του στις κατηγορίες για ηθική αυτουργία σε παραβίαση απορρήτων πολιτείας σε βαθμό κακουργήματος.

Παράλληλα, Καρχιμάκης υποστηρίζει ότι δεν είναι σε θέση να καταβάλει το εξοντωτικό  χρηματικό ποσό για τα ισχνά οικονομικά του που του επιβλήθηκε από τις δικαστικές αρχές ως εγγύηση.

Αναλυτικά η δήλωση του κ. Καρχιμάκη:

«Η κατηγορία δεν αντιστοιχεί στο πρόσωπο μου και στην πάγια δράση και συμπεριφορά μου χάριν και υπέρ του εθνικού και δημοσίου συμφέροντος. Κυρίως όμως δεν αναλογεί στο υλικό της δικογραφίας. Ως εκ τούτου είμαι απολύτως βέβαιος ότι η δικαιοσύνη στο πλαίσιο της θεσμικής της λειτουργίας θα καταλήξει στην αναγνώριση της αθωότητας μου.

Ασφαλώς δεν κατεβλήθη η εγγύηση του 1.000.000 ευρώ δεδομένου άλλωστε ότι δεν το επιτρέπουν τα ισχνά οικονομικά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που περιέχουν υβριστικές λέξεις και εκφράσεις θα αποσύρονται. Παρακαλούμε να αφήνεται τις θέσεις και τις απόψεις σας, αλλά χωρίς χαρακτηρισμούς και υβρεις.